Monday, June 6, 2011

Sissejuhatus

Siinkohal uurin endale või laiemale avalikkusele võõramaid tervisealaseid teemasid. Teemasid võib kommentaaride all välja pakkuda. Kõikides organites/kudedes toimuv jääb mulle sobivatesse piiridesse. Molekulaarbioloogia magistrandina oskan sellel skaalal toimuvatest asjadest lihtsamini aru saada ning teemadevalikul kirjutan tõenäoliselt sellealastest teemadest kuid ma püüan siiski teha need laiemale publikule võimalikult arusaadavaks. Paari võõrsõna iga teksti kohta pean veel mõõdukaks raskuseks.

Nagu ka mu teistel lehekülgedel tähendab kaldkirjas eestikeelne tekst minu arvamusi, mälestusi või kõrvalistel allikatel põhinevaid teadmisi.

2 comments:

  1. Tere!
    Mu soovilugu oleks endokrinoloogia valdkonnast. Võiksid mõnest sulle huvipakkuvamast hormoonist kirjutada. Mind ennast huvitab hormoonide seos südamega..
    Midagi sinna kanti siis, kuid ega ei saa ju kirjutama sundida, kui pole huvi, seega ma ei solvu, kui mu väljapakutud teema tähelepanuta jääb. :)

    ReplyDelete
  2. Just avastasin su kommentaari. Septembri mõtlesingi tervise uurimisega sisutada nagu august füüsikaga.
    Mõtlesin alustuseks organite kaupa (kindlasti neerud, maks ja süda) mingi sissejuhatuse teha ja mõõdaminnes tuleks hormoonid jutuks küll. Näiteks vee hulga regulatsioon ja kui palju see südamele mõju avaldaks.

    ReplyDelete